Volgers

dinsdag 6 maart 2012

Blue Bunny Tilda!


Hallo allemaal,
Dit keer heb ik een envelop kaart gemaakt. Weer heel iets nieuws, maar een leuke uitdaging. Om het geheel af te maken heb ik wel een simpele inleg kaart gemaakt. Gebruikte materialen: dessinpapier, cardstock, spellbinders, Martha Stewart punch doily lace, butterfly, swirls gemaakt met slice, lint, knoopjes, scrappersfloss, bloemen, stempels Magnolia, Marianne, bling. Ik heb deze kaart ingezonden voor onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie een reactie achterlaten en eventueel volger willen worden van dit blog.
Groeten, Cindy

6 opmerkingen:

jolanda zei

wat een lieve kaart

marja zei

Wat een geweldige envelop Cindy, super!!
Leuk dat je mee doet met IAMC.

Lieve groetjes Marja.

Debbie Pamment zei

Oh this is tooo cute! Love the fresh blues and your fabulous details.
Thanx so much for joining us at MDUC this week
xXx

Cindy zei

Goedemorgen naamgenootje,
Wat maak je een waanzinnig leuke creaties. Deze vind ik ook helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

* √úla * zei

Dat is een super mooie envelop, Cindy!
Mooi modelletje en lieve zachte kleurtjes.
Leuk dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
Groetjes Ula

Karin zei

Wat een leuke envelop! Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC.