Volgers

zondag 25 maart 2012

Magnolia treasure book!



Hallo, afgelopen week heb ik een treasure book gemaakt met mijn Magnolia stempels. Geinspireerd door een step by step uit Magnolia Magazine, maar met mijn eigen touch! Gebruikte materialen: Cardstock, Dessin papier, doilies, lint, kant, bloemen, brads, Martha Stewart pons, Magnolia Doohicky en Spellbinders. Ik heb dit project ingezonden voor onderstaande challenges:
Ik hoop dat je een reaktie achterlaat en eventueel volger wilt worden van dit blog!
Groeten,
Cindy

4 opmerkingen:

Cindy zei

Wat heb je weer een gave creaties gemaakt. Je boekkaart is helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

Doris zei

Hallo Cindy,
eine superschöne Bookcard ist dir gelungen, es sieht sehr süss aus!
Vielen Dank für deine Teilnahme bei MagnoliaMania...

LG aus der Schweiz
Doris

Patti Jo zei

Love the pink, blue and white! This is a terrific container for Easter candy and you've done a great job on it Cindy! So glad you could join the challenge at Magnolia-licious Highlites!!!

Rietje de Keijzer zei

Wat een fantastische creatie. Heel erg mooi