Volgers

woensdag 18 april 2012

You are so lovely Tilda!


Hallo,
Een vrolijk kaartje met het mooie papier van Marianne Design (I love Holland!). Ik heb onderstaande materiaal gebruikt: dessign papier, cardstock, Swirls & Lovely (slice design card), Magnolia Doohicky, Nellie Snellen ponsen, Martha Stewart ponsen, Spellbinders, kant, lint, bloemen. Tilda is ingekleurd met Derwent potloden en het kant van haar jurkje is met stickles glitterlijm bewerkt.
Deze kaart doet mee aan onderstaande challenges:

Groetjes,
Cindy

6 opmerkingen:

Anke zei

Wat een gezellig, lief kaartje, met leuke details
Dank je voor je deelname bij IAMC

Liefs Anke

Cindy zei

Wat heb je weer een prachtige creaties gemaakt. Helemaal geweldig! Groetjes, Cindy

Marrie zei

Hallo Cindy,

Deze kaart vind ik geweldig dat heb je mooi gemaakt.

Groetjes Marrie

Corrie zei

Ik zie deze kaart nu pas dat is dom van mij maar ik wil toch nog even zeggen dat ik hem prachtig vind hoor Cindy groetjes Corrie

Marielle Jongerius zei

Hey sis!
Je hebt idd weer een mooie kaart op je blog gezet!

*~Patries~* zei

leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs Patricia