Volgers

maandag 21 mei 2012

Same but different.......

Dit keer eens wat anders........afgelopen Art Specially beurs in Zeist heb ik dit Magnolia label in wit MDF gekocht bij Doe@Ding. Deze winkel had zo ontzettend veel moois, ik werd er gewoon hebberig van!
Afgelopen weekend heb ik het bordje helemaal opgemaakt en inmiddels hangt het op de WC deur!
Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, bloemen, letters (Slice), swirls (Marianne Design), Label (Magnolia Doohicky), paper doily, takje (Nellie Snellen pons), parelpen.
Ik wil dit bordje insturen voor de Lovely Haenglar Challenge. De opdracht was Shabby chic of vintage.
Ik hoop dat het bordje in de smaak valt!
Groeten,
Cindy

3 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Cindy,

Wat heb je dat leuk gedaan zeg het ziet er heel leuk uit.

Groetjes Marrie

Cindy zei

Hoi Cindy, Wat een ontzettend leuk idee! Helemaal super! Groetjes, Cindy

Andrea zei

Such a lovely project! Thanks for joining us at Lovely Hanglar and Sweet Magnolia this week, Andrea x