Volgers

zaterdag 6 oktober 2012

Herfst Tilda

Hallo allemaal,
Van de week heb ik dit herfstkaartje gemaakt. Sinds kort maak ik een tag met lint en een charm bij veel van mijn kaarten. Deze kan dan als boekenlegger gebruikt worden!
Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, snijmal van Memory Box, heart swirl en label van Magnolia Doohicky, vlinderpons en heart pons van Martha Steward, distress inkt, parelpen, bedel/charm, lint en bloem van Prima.
Deze kaart wil ik mee laten doen met: Dutch Magnolia Chickies challenge. De challenge was een bingo. Ik heb gebruik gemaakt van een swirl, charm en lint.
Groeten,
Cindy

6 opmerkingen:

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Cindy. Groetjes Marga.

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuke papiertjes en details heb je gebruikt.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

jolanda zei

je kaartje ziet er erg mooi uit, mooie bloem

Marianne zei

Hij is prachtig en heel mooi ingekleurd.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Maris zei

lieve creatie heb je gemaakt bedankt voor het meedoen bij DMCC

Jenny zei

Such a pretty creation. Thanks for sharing with us at DMCC. Jen x