Volgers

maandag 29 oktober 2012

Mijn nieuwe hobby kamer / Crafts room!!

Hallo allemaal,

Wat fijn.......na lang denken/ klussen/inpakken en afzien kon ik dit weekend beginnen met het inrichten van mijn nieuwe hobbykamer! Manlief is zo geweldig geweest een kamer te verbouwen zodat ik naar hartelust kan frobelen en al mijn, zo geliefde knutsel en scrap spullen overzichtelijk op kon ruimen!
Het is nog niet klaar, maar bij deze de eerste foto's!

Ik had inspiratie opgedaan door te googlen op crafts room. De meest prachtige kamers waren te zien en ik kan jullie vertellen......daar ga je van watertanden hoor!De heren/dames van de IKEA waren erg blij met ons! Super hoor, al die verschillende, handige opberg mogelijkheden.

Zodra alles af is, zal ik nog een keer een foto plaatsen!

Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Cindy zei

Waauw dat ziet er gaaf uit. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Groetjes, Cindy