Volgers

donderdag 8 november 2012

Cozy Christmas Cards....

Hallo bloggers! Dit weekend ben ik helemaal los gegaan in mijn nieuwe freubel kamer met allemaal mooie nieuwe spulletjes die ik heb gekocht op de KreaDoe! Heerlijk! Dit keer iets anders, ik benoem een aantal producten die ik gebruikt heb, maar laat vooral de verschillende creaties zien!
Bij de bovenste kaart zie je de nieuwe snijmal van Tim Holtz (poinsetta). Wat een mooie snijmal!
Ik ben erg gek op Forever Friends van DoCrafts. Ik heb een mooie papier set gekocht waar ik voorlopig mee aan de slag kan! Natuurlijk ook nog een paar mooie labels gemaakt.....
Bij dit label heb ik een pocket gemaakt van dessinpapier en favoriete snijmal van Memory Box gebruikt.....
Dit label heb ik ingestuurd voor de GE-WE hobby challenge.

Voor dit label heb ik gebruik gemaakt van restjes papier die ik geponst heb met een Martha Stewart pons. Stempeltjes zijn van DoCraft (Papermania)

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven!

Groeten,
Cindy

Geen opmerkingen: