Volgers

donderdag 15 november 2012

Winter birthday label


Hallo allemaal!
Met mijn nieuwe creatable van Marianne Design heb ik dit label gemaakt!
Ik heb de creatable 3 x uitgestanst, en beinkt met distress inkt (weathered wood).
Vervolgens met een tekststempel bewerkt zodat het een echt boekje lijkt!
De volgende materialen heb ik gebruikt: cardstock, dessignpapier, Creatable Marianne Design, Magnolia Doohicky, Nellie Snellen pons (blaadjes), bloemen, besjes, lint, plakparels, Distress Inkt en de label stans van Tim Holtz.
Het tekststempeltje is van Wild Rose Studio en deze is met een Spellbinder uitgestanst en op een kanten rozet geplakt.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de Challenge van Marianne Design , Scrapkaart challenge en
Groeten,
Cindy

2 opmerkingen:

jolanda zei

mooie label

Marga50 zei

Wauwwww super mooie label heb je gemaakt. Groetjes Marga.