Volgers

zondag 30 december 2012

Chocolade...

Hallo allemaal,
Voor de challenge van Just a Note wilde ik een kaartje maken waarbij je een tekst als blikvanger gebruikt.
Ik ben gek op de stempels van Different Colors en het was een makkelijke keuze om deze te gebruiken.

Gebruikte meterialen: cardstock, kraft papier, distress inkt (tea dye) en Memento (rich cocoa). De felicitatie tekst heb ik met embossing inkt en witte embossingpoeder gestempeld. De snijmallen zijn Magnolia Doohicky's.
Daarnaast heb ik nog wat lintjes, touwtjes en een brad gebruikt.
De binnenzijde is gestempeld met ........ chocolaatjes!
Ik hoop dat de kaart in de smaak valt!
Groetjes, Cindy

1 opmerking:

Just a Note zei

Mmmmmm....ik hou van chocolade (helaas)
Leuk dat je nog op de valreep meedoet met de challenge op mijn blog.

Fijn uiteinde en groetjes van Diana.
O ja, je hebt alleen het prijsje van de vorige maand geplaatst ;-)