Volgers

zondag 30 december 2012

Happy New Year!

Hallo allemaal!
Nog 1 dag te gaan en het is 2013! Ik heb een schattig kaartje gemaakt voor onze krantenbezorgster. Deze lieve dame brengt altijd mijn krant door weer en wind en dat verdient wel waardering!

Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, bloemen (gekleurd met glimmermist apricot nectar), snijmallen van Spellbinders en Marianne Design. Martha Stewart pons (heart lace en randpons), parelpen, lint en distress inkt (scatterd straw).
Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent potloden en twinkling H2O's.

De binnenzijde van de kaart:
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden! Ik zou het leuk vinden als je een reaktie achterlaat en/of volger wilt worden van mijn blog!
Groetjes,
Cindy

9 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een super leuke creatie om het jaar mee af te sluiten Cindy! bedankt voor je deelname bij de NKU! veel creatief plezier in 2013!
grtz Jolanda

Anneke. zei

Prachtige kaart en wat een leuk vehaal bij je creatie. Zo kun je deze stempel dus ook zien.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC. Fijne jaarwisseling.
Groetjes Anneke.

Marga50 zei

Wowwwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Cindy. Fijne jaarwisseling, groetjes Marga.

jolanda zei

prachtige kaart
fijne jaarwisseling

mandy zei

wat een leuke creatie iamc mandy

hennie zei

Hoi Cindy wat is je kaartje leuk!
Mijn complimenten.
Fijn dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes hennie DT NKU.

hennie zei

Hoi Cindy wat is je kaartje leuk!
Mijn complimenten.
Fijn dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes hennie DT NKU.

Cindy zei

Een geweldig leuke kaart

Groetjes een naamgenootje

Yvonne zei

Wat een prachtige kaart....
Ik weet heel zeker dat je krantenbezorgster daar heel blij mee is!
Dank je wel voor het meedoen met onze DML-Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne