Volgers

zondag 30 december 2012

Happy Tilda

Hallo allemaal,
Voor de kerst heb ik van mijn moeder de klok snijmal van Marianne Design gekregen.
Hier moest ik dus gewoon even een kaartje mee maken.
Deze kaart wil ik mee laten doen met Ge-We hobby challenge. De opdracht was een bingokaart waarbij ik gebruik heb gemaakt van een stempel, tekst en stans.

Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, lint, distress inkt (victorian velvet, old paper). Snijmallen van Marianne Design en  Whimpsy stamps. Stempels van Magnolia en Whimpsy stamps.
Steentjes guirlande is van Magnolia. De stempel heb ik ingekleurd met twinkling H2O's (voor het eerst) en Derwent potloden.
Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden!
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Marrie zei

Hallo Cindy,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Ik wil jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuw jaar toe wensen.

Lieve groetjes Marrie