Volgers

donderdag 6 december 2012

Home Sweet Home


Hallo bloggers!
Ik heb een verhuiskaartje gemaakt voor de moeder van een van mijn vriendinnen. Geen standaard verhuiskaartje, maar meer een happy new home kaartje!
Ik heb voor deze kaart volgende materialen gebruikt:
wit cardstock, dessinpapier, Distress stains metallic goud. Hier heb ik de blaadjes, swirl, vogelkooitje en tekst mee bewerkt. De tekst heb ik gesneden met de slice. De snijmallen zijn van Magnolia en Tim Holtz. Verder heb ik nog randen bewerkt met distress inkt, sleutel van grungeboard (Tim Holtz), parelpen goud en bloemen gebruikt.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes, Cindy

2 opmerkingen:

Marga50 zei

Ik vind je kaart erg mooi gemaakt. Groetjes Marga.

Epie Posthumus zei

Hallo Cindy
Wat zijn je kerstkaartjes mooi geworden meiss , toppie !!

Warme wintergroetjes van Epie