Volgers

donderdag 6 december 2012

Tim Holtz christmas cards by me!

Hallo bloggers,
Afgelopen weekend druk bezig geweest met kerstkaarten. Twee heb ik gemaakt met Tim Holtz technieken! Ik ben groot fan van zijn werk en heb met de spullen die ik had, aangevuld met andere materialen twee kerst labels gemaakt en deze op kaarten verwerkt.
Kaart 1.



Voor deze kaart heb ik gebruikt: wit karton, zilver karton, wit kreukel lint. Alles gekleurd met distress stains faded jeans, metallic zilver, distress inkt (blending tool) broken china, faded jeans. Stempel met archival inkt en nogmaals afgedrukt en gekleurd. Vervolgens met foamtape opgeplakt voor 3D effect. Snijmallen zijn van Tim Holtz. Woord Joy is uitgesneden met de Slice. Verder heb ik gebruik gemaakt van glitter lint en plakparels.
Kaart 2.



Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van wit cardstock, bladzijdes uit een boek, Tim Holtz ticket, wit kreukel lint en een swirl van grunge paper. Deze heb ik allemaal beinkt met distress stains in forrest moss, aged mahogony, peeled paint, walnut stain en metallic stain goud. Ik heb de poinsetta na het inkten behandeld met distress crackle paint. De tekst Jingle bells heb ik gesneden met de Slice en daarna beinkt en met glossy accents bewerkt.
Hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden!
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Christy - www.hokiecoyote.com zei

Your tags are wonderful. Great job!