Volgers

zondag 30 december 2012

You are so sweet!

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden al heb ik een nieuwe snijmal aangeschaft. Die-namics Berry Box.
Deze snijmal heb ik een keer gezien bij een make & take bij Papers&Pictures en sindsdien moest ik hem gewoon hebben! Kijk zelf maar naar het leuks wat je ermee kunt doen!
Nu heb ik deze leuke aardbeien stempels erbij gekocht en het feest kon beginnen!



Gebruikte materialen: cardstock, dessign papier, lint, Archival inkt rood, Distress inkt (fired brick), aardbei stempels Whiff of Joy, tekststempel Magnolia, Snijmallen Magnolia Doohicky (label en hearts swirl) en uiteraard de Die-namics Berry Box.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Groetjes, Cindy

1 opmerking:

Marga50 zei

Wat en prachtige kaart heb je gemaakt Cindy en het is zeker en hele mooie mal. Fijne jaarwisseling, groetjes Marga.