Volgers

dinsdag 8 januari 2013

12 Tags of 2013! Januari

Hallo allemaal,
Dit jaar wil ik de "12 Tags of 2013" gaan maken. Elke maand ontwerpt Tim Holtz een Tag/Label waarbij hij met nieuwe technieken en materialen werkt.
Deze Tag heb ik gemaakt voor de maand januari.

De gebruikte materialen zijn:
Cardstock, Distress inkt (weatherd wood, walnut stain, wild honey, old paper), Distress stains (tarnished brass, aged mahogony, brushed pewter).  Embossing folder clocks, snijmallen Sizzix (label, mini gears set). Embellishments: film strip, hinge clips, game spinners en sprocket gears. Aangezien ik de tekststempel niet had, heb ik de tekst gewoon overgetypt en uitgeprint.

Ik hoop dat jullie hierdoor ook aangestoken worden met het T!m virus en ook geinspireerd zijn om met deze technieken aan de slag te gaan!
Om te laten zien hoe makkelijk je deze labels ook kunt gebruiken als kaart (de ideale mannenkaart naar mijn idee) heb ik hier ook een voorbeeld van gemaakt.

Groetjes,
Cindy


2 opmerkingen:

Marie-Louise zei

This tag is beautiful. Your cards are really lovely.

Cindy zei

Thanks! - Cindy