Volgers

dinsdag 22 januari 2013

Banners & Bunting!

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor de 1e verjaardag van mijn lieve nichtje!
Lekker veel roze en veel vrolijke kleurtjes!


Ik heb er een kleine boekenlegger bijgemaakt zodat ze precies weet waar mama is gebleven met voorlezen!
Dit kaartje wil ik graag laten meedoen met de Marianne Design Diva's challenge .

Gebruikte materialen: decoupage sheet Marianne Design, cardstock, design papier, scrappers floss, lint, snijmallen Magnolia Doohicky heart swirl, butterfly,  Whimpsy die banners en Spellbinder.
Stempels van Whimpsy en Marianne Design. Daarnaast zijn alle randen bewerkt met distress inkt (worn lipstick)

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groeten,
Cindy

3 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Marvellous card. Love the little image and the colours.

Cindy zei

Een hele leuke kaart daar zal je nichtje zeker blij mee zijn.
Liefs Cindy

jolanda zei

prachtig kaartje