Volgers

maandag 21 januari 2013

Mannenkaart "journey"

Hallo allemaal,
Mannenkaarten zijn altijd een uitdaging voor mij. De technieken van Tim Holtz maken een kaart naar mijn idee altijd een stuk robuuster en stoerder en snel geschikt voor mannen.
Ik heb zitten spelen met inkt en stempels en ben tot onderstaand resultaat gekomen:


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van: Cardstock, distress inkt, distress stains, archival inkt (black), stempels van PaperMania en Tim Holtz. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van diverse "hardware" van Tim Holtz Ideology, filmstrip, en lint.




De grote stempel heb ik meerdere malen gestempeld om hier diverse lagen in te brengen.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met Hobby Home Hobby artikelen challenge van januari.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en hier weer inspiratie uit opdoen!

Groeten, Cindy

2 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Marvellous card. Men's cards are very difficult for everybody but this is great.

Tineke zei

Wat een geweldige mannenkaart Cindy, leuk dat je meedoet met de challenge van HobbyHome.

Groetjes Tineke