Volgers

woensdag 23 januari 2013

Number 1!

Goedemorgen!
Gisteravond nog even lekker een kaartje afgemaakt. Het is een kinderverjaardagskaart geworden met veel vrolijke kleurtjes een een decoupage plaatje van Forever Friends.


Ik ben helemaal los gegaan met het gebruik van materialen, snijmallen en ponsen. Ik vind het leuk om een kinderkaart lekker druk te maken, zodat je elke keer weer een nieuw detail ziet op de kaart.



Gebruikte materialen: cardstock, dessinpapier (Papermania happydays), tekststempels .... en Marianne Design. Decorative strip Tim Holtz (fimstrip), scrappersfloss, diverse linten en strass steentjes. Ponsen van Nellie Snellen (takjes en bloemen). Distress inkt (chipped saphire).

Deze kaart wil ik mee laten doen in de Nederlandse Kaarten Uitdaging. De challenge betreft een bingo en ik heb gebruik gemaakt van rood (bloemen), bling en blauw.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes, Cindy

5 opmerkingen:

Rietje de Keijzer zei

Wat een geweldige kaart. Heel erg mooi en inderdaad je ziet steeds nieuwe details. Voor mij ben je een winnaar.

Cindy zei

Ziet er super uit en wat een leuke afbeelding.

Liefs Cindy

jolanda zei

heel mooi kaartje.

Heleen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met onze bingo opdracht. Helemaal leuk!
Geweldig dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Liesbeth zei

Wat een mooi vrolijk kaartje Cindy, super dat je meedoet bij de BINGO van de NKU, gr. liesbeth