Volgers

woensdag 23 januari 2013

Shabby butterflies....

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een geweldig nieuw blog ontdekt! 
Een fantastiche blog met echt super mooie kaarten en creaties.
Ik werk het liefst met zachte vintage kleuren en een shabby stijl vind ik geweldig!
Voor the Shabby tearoom challenge heb ik deze kaart gemaakt:


Gebruikte materialen: cardstock, dessign papier, ribbon flowers, kant, lint, distress inkt (worn lipstick), parel pen, Tim Holtz butterflies snijmal, Clock snijmal Marianne Design, Martha Steward pons monarch butterfly. De letters XOXO zijn uitgesneden met de Slice. De cadeautjes zijn stempels van Magnolia.

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden! Onderstaand nog een kaartje van de binnenkant van de kaart. Hier heb ik het Marianne Design klokje nog verwerkt.

Groetjes, Cindy

2 opmerkingen:

Marie-Louise zei

This is a really lovely card. Love the little clock and the flowers.

Epie Posthumus zei

Hallo Cindy ,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt in rose tinten ,leuk die vlinders.

Groetjess en een goed weekend..Epie