Volgers

zondag 27 januari 2013

Winter wish card

Hallo allemaal,
Voor de Dutch Magnolia Chickies challenge heb ik onderstaande kaart gemaakt!
De opdracht was, maak een winterse kaart met een Magnolia stempel.
Eigenlijk was ik al een beetje klaar met de winter en maakte ik me op voor de lente, maar ik heb er toch nog een gemaakt!

Gebruikte materialen:
Cardstock, dessignpapier, ponsen van Martha Stewart, paper doily, lint, pompoenband, diverse kreukellintjes. Stansen: Magnolia doohickies, Marianne Design (heart), letters gestanst met Tim Holtz decorative strip. Distress inkt (broken china) en glimmer mist Aquamarine.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en/of volger wil worden van mijn blog!

Groeten, Cindy

7 opmerkingen:

Cindy zei

Hoi naamgenoot ;-)
Wat een leuke kaart! Ik ben ook echt Magnolia fan, zulke lieve plaatjes :D En met dat mooie ijzige blauw is het ook niet zo'n standaard witte sneeuw kaart, echt mooi!

Marie-Louise zei

Lovely card. Great colours.

Marrie zei

Hallo Cindy,

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Ik vind dat hartje met tekst er op geweldig staat heel leuk op je kaart.
Over Magnolia gekte gesproken ik ben er ook een hoor ha ha.

Lieve groetjes Marrie

jolanda zei

heel mooi kaartje

Magda zei

Fijn dat je toch nog een winterse kaart gemaakt hebt voor DMCC.
Leuk zo in blauw en wit.
Het doet me denken aan een wit landschap met een zonovergoten blauwe lucht. Zalig!
Succes
Groetjes,
magda

miriam zei

wat een prachtige kaart ,mooi van kleur
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Karin zei

Wat een prachtig kaartje, mooi zo in het blauw. Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
Gr. Karin