Volgers

maandag 11 februari 2013

Baby labels

Hallo allemaal,
Ik heb twee labels gemaakt (uitvergroote Doohicky label) voor zowel een jongetje als een meisje.
Altijd handig om op voorraad te hebben! Een geboortekaartje, maar dan net anders.
Ik wil deze labels graag mee laten doen met de challenge op The shabby tearoom en Hobby Home hobby artikelen .
Vorige week kreeg ik met mijn kaartje een eervolle vermelding op hun blog samen met een aantal anderen. Super leuk!


Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, distress inkt (victorian velvet en broken china), diverse soorten lint, bloemen en parelpen. De snijmallen zijn: Creatables van Marianne Design, Magnolia Doohicky (vintage label en hearts swirl), vlinderpons van Nellie Snellen en een tekststempel van Nicole Verkooyen.
Nog een aantal detailfoto's:


Ik hoop dat deze labels weer inspiratie geven tot nieuwe mooie creaties!
Ik zou het leuk vinden als je een reaktie achterlaat op mijn blog!
Groetjes,
Cindy

7 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Beautiful labels.

Teresa Kline zei

these are beautiful, hope you have a wonderful week!

enjoy *~*

Corrie zei

Wat een prachtige labels Cindy
Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

Groetjes Corrie

Rebekah zei

Beautiful! Love your labels!
Thanks for sharing with us at TSTR this week:)

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat een prachtige labels!!!

Super mooi gemaakt wat een leukerds.
Lieve groetjes

Hanneke

Leuk dat je meedoet met de Challenge op het Hobbyhome blog.

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Hoi hoi

Wat een prachtige labels heb je gemaakt!!!
Wat een leukerds.

Zou ik je een keer mogen mailen???

Dan hoor ik het graag!

Lieve groetjes hanneke

Monique Lokhorst zei

Wat een leuke labels! Super lief!

Veel liefs,
Monique xxx