Volgers

zondag 17 februari 2013

Lente label / Spring tag!

Hallo allemaal,
Ik was vandaag lekker bezig! Het zonnetje scheen lekker mijn hobbykamer in en dan krijg je zin om een kaartje in vrolijke kleuren te maken!
Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, metalen hart (bottlecap), houten hart, bloemen, Snijmallen van Marianne Design (craftable hart) en sizzix harten, stempels van Marianne en tekststempel van Nicole Verkooijen. Ik heb alle randjes bewerkt met distress inkt (broken china en dried marigold).
Het stempeltje is ingekleurd met derwents.


Ik wil deze kaart mee laten doen in de Marianne Design Challenge #74

Ik hoop dat jullie het label mooi vinden!
Groetjes, 
Cindy 

7 opmerkingen:

ANJA 3d zei

Schitterende label. Mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt.
Nog gefeliciteerd met je eertse plaats bij Kreja Tea.
Gr. Anja

Thea zei

Hele leuke Labelkaart geworden Cindy en gezellig dat je meedoet met de challenge bij MD.

Gr.Thea
DT Challengeblog MD

mieke zei

Leuke vrolijke lente kaartje.
Bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

Anita zei

Een hele vrolijke kaart Cindy
Leuk dat je meedoeet aan de challenge

Gr. Anita
MDblog

Boukje zei

Mooi vrolijk lente babykaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

jolanda creatief bijtje zei

wauw die is leuk
mooie kleuren
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog md

3dnadia zei

Prachtig kaartje hoor, bedankt om mee te doen met MD Challenge

Groetjes Nadia