Volgers

vrijdag 1 maart 2013

Schud kaart....maar dan anders..

Hallo allemaal,
Een tijdje geleden vroeg Hanneke van hobby home hobbyartikelen of ik gastdesigner wilde zijn voor hun blog. Natuurlijk leek me dat heel erg leuk! Voor de maart challenge is het de bedoeling om een schudkaart te maken. Deze heb ik gemaakt, maar dan net anders!
Neem eens een kijkje op het blog van Hobby home hobby artikelen en doe mee aan de challenge!

Ik heb een label geknipt (uitvergrootte Magnolia Doohicky), deze is gemat op roze cardstock.
Verder heb ik stempels gebruikt van Magnolia en Marianne Design (craftable en tekststempel).
De vlinderponsen zijn van Nellie Snellen en de swirl is van Magnolia (heart swirl). Het boekje is een creatable van Marianne Design. Deze heb ik 3 x uitgestanst en bewerkt met distress inkt (old paper).
Overige embellishments: hartje gevuld met kraaltjes (op een Sizzix hart-stansje), lint, kant en bloemetjes.


Alle randen zijn bewerkt met distress inkt (Walnut stain). De grote bloem en lint op het boekje heb ik op kleur gemaakt met behulp van glimmer mist.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en ik zou het heel erg leuk vinden als je een reaktie achterlaat en/of volger wilt worden van dit blog.
Groetjes, Cindy

2 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige label met mooie details

ANJA 3d zei

Ik vind hem weer schitterend. Mooie kleuren en leuke details.
Gr. Anja