Volgers

zondag 17 februari 2013

Spring is in the air!

Hallo bloggers!
Ik heb voor een vriendinnetje van mijn dochter een vrolijke deurhanger gemaakt!
Ik heb gewerkt met een houten label (mdf) en deze helemaal geschilderd en bewerkt met papier, stempels en embellishments. Hiermee willen we de lente weer in huis halen!

Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, diversen soorten lint, distress inkt (broken china en dried marigold), stickles glitterlijm en parel pen. Snijmallen van Tim Holtz (birdcage & bird uit hout gesneden), Magnolia Doohicky label en hearts swirl. Stempels Magnolia en Jillybean. Vlinder pons van Nellie Snellen. De letters heb ik uitgesneden met Cuttlebug alfabet. Ik heb het label afgewerkt met pompon lint.



Ik wil dit lente label meelaten doen met onderstaande challenges:


Ik hoop dat jullie inspiratie opdoen van deze deurhanger en ook een beetje het lentegevoel in huis halen!

Ik hoor graag wat jullie van de hanger vinden en vind het leuk om jullie reakties te lezen!
Groetjes,
Cindy


6 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Lovely door hanger. Great colours.

Marrie zei

Hallo Cindy,

Leuk is je deurhanger lekker vrolijk die kleuren en je heb heel veel leuke details verwerkt op de deurhanger.

Lieve groetjes Marrie

Lisa xx zei

What a gorgeous "make".....so pretty!

Thank you for joining in with the forever friends monthly challenge

Diane J zei

Thanks for joining the monthly challenge at Forever Friends with your beautiful door hanger, its so pretty and I love all your embellishments (as well as Tilda). Good luck in the draw and we hope to see you again for our next challenge.
Diane x

Glenda de Heide zei

Wat een schitterende hanger. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

Veel liefs Glenda

Bettina L. zei

Ooh I love this door hanger. Great design with the birds, bright design and the pompom at the edge. Thanks for playing at Forever Friends monthly challenge and good luck. Hope to see you back next month for a new challenge. Bettina xx