Volgers

zondag 24 februari 2013

Tim Holtz 12 tags of 2013 - Februari

Hallo allemaal,
Heerlijk gewerkt in mijn hobbykamer dit weekend! Ik doe mee met de 12 tags van 2013 van Tim Holtz. Het begin was al gemaakt, maar ik moest hem nog afmaken. (duurde even voordat de bestelde stempels binnenkwamen.
Het resultaat:
Ik ben begonnen met een tag, deze heb ik bewerkt met distress stains (2 kleuren) en daarna heb ik de randen distressed en bewerkt met zwarte distress inkt.
Met zwarte archival inkt heb ik Valentijn gestempeld en de tekst en achtergronden.
Valentijn heb ik bewerkt met glossy accents.

De harten zijn gestempeld met rode distress inkt (fired brick) en daarna met witte embossingpoeder bewerkt. 
Het zwarte cardstock (coordinations) is met een embossingfolder bewerkt en opgeschuurd.
De metalen hanger kan je zelf naar smaak aanpassen (ovaal geponst en rood gemaakt en vervolgens de tekst erop geplakt)
Om de tag als kaart te kunnen gebruiken heb ik een witte cardstock achterkant gemaakt.
De tag staat op de site van Tim Holtz

Ik hoop dat jullie de tag mooi vinden!
Groetjes, Cindy 

Geen opmerkingen: