Volgers

zondag 17 februari 2013

Trouwkaart

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik voor mijn zus een trouwkaart gemaakt. Zij gaat naar een feest van vrienden die 35 jaar getrouwd zijn en wilde graag een speciale kaart, waarin zij geld kado kan geven.

Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier (Pion dessign), Snijmallen van Marianne Design (book en heart with birds), en Magnolia Doohicky (Tilda's vintage label). Distress inkt (scatterd straw), bloemen, lint en plak steentjes.  Ik heb nog een hart pons gebruikt van Martha Stewart. Aan de binnenzijde heb ik nog hoekjes van Spellbinders gebruikt en een hart van Sizzix wat als geld envelopje gebruikt kan worden.


Ik wil deze kaart graag mee laten doen met Elke kaart een feestje challenge blog.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, ik heb in ieder geval veel plezier gehad in het maken van deze kaart!
Groetjes,
Cindy

4 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een prachtige trouwkaart heb je egmaakt Cindy, fijne dag, groetjes Marga.

jolanda zei

prachtige kaart

Anneke. zei

Prachtige stijlvolle kaart!!
Bedankt voor je deelname bij eKeF.
Groetjes Anneke.

*mieke* zei

Wat een mooie liefdevolle kaart heb je gemaakt voor de challenge van Elke kaart een Feestje Cindy! Bedankt voor het mee doen deze week.
Groetjes Mieke