Volgers

maandag 4 februari 2013

Valentijnskaart.......

Hallo allemaal,
Onderstaand valentijnskaartje heb ik gemaakt voor de Hobby Nu challenge 22 , hobby home artikelen challenge en de Dutch Magnolia Lovers challenge.
Ik vind het model van de kaart leuk en heb er mee gevarieerd.
Onderstaande materialen heb ik gebruikt:
Cardstock, Magnolia doohicky uitvergroot en uitgeknipt, Snijmallen van Magnolia (heart swirl) en Marianne Design. Daarnaast diverse ponsen van Martha Stewart, lintjes, roosjes, kant en charm.

En dan nog de binnenkant........
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en ik lees met veel plezier jullie reacties!
Groetjes, Cindy

3 opmerkingen:

Marie-Louise zei

Really lovely card.

jolanda zei

super leuke kaart

Yvonne zei

Wat een geweldig mooie Valentijns-kaart...echt heel erg WOW!
Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge,
Groetjeszz,
Yvonne