Volgers

zondag 10 maart 2013

Baby boy!

Goedenavond allemaal,
Vandaag heb ik heerlijk zitten knutselen en heb ik een aantal kaarten gemaakt!
Onderstaande babykaart is naar een sketch van Marga van Angeren en doet mee met de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Gebruikte materialen: cardstock wit/blauw, dessinpapier, creatables van Marianne Design, randpons van Martha Steward, Spellbinders, stempel van Nicole Verkooijen. De letters heb ik gesneden met een alfabet van Tim Holtz. Verder heb ik distress inkt (tumbled glass), kant en lint gebruikt.

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden!
Groetjes,
Cindy


4 opmerkingen:

Marianne zei

Wat een leuk kaartje.
Bedankt voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

inge zei

Een prachtig kaartje Cindy, gezellig dat je meedoet bij NKU.

Groetjes inge

Heleen zei

Wat een heerlijk kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Cindy.
Bedankt voor je deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

kaartjesvanliesbeth.blogspot.com