Volgers

maandag 4 maart 2013

Condoleance kaart

Hallo allemaal,
Ik heb dit weekend meerdere kaartjes gemaakt, dus vandaar meerdere berichten vandaag!
Ik heb altijd moeite met het maken van condoleance kaarten, maar ben er toch maar weer eens voor gaan zittten. Onderstaand het resultaat;
Ik heb wit en grijs cardstock gebruikt als basis en alleen een paar roze accenten toegevoegd.
Creatables van Marianne Design (boom en boek) en ponsen van Martha Steward (doily lace) en vlinderpons van Nellie Snellen. Verders nog lint, bloemen en parelpen gebruikt. De randen zijn bewerkt met distress inkt (weathered wood).


Ik wil deze kaart mee laten doen in de Marianne Design challenge.
Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden en hier ook weer inspiratie uit kunnen halen.
De binnenzijde van de kaart.....
Ik lees graag jullie reakties!
Groetjes, Cindy

9 opmerkingen:

mieke zei

Erg mooie kaart, mooie kleuren combinatie.
Leuk dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog

Hanny zei

Een mooie kaart, Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Hanny
MD blog.

Thea zei

Heel erg mooi en stijlvol.
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij MD.

Gr.Thea
DT Challengeblog MD

jolanda zei

mooi en stijlvol

jolanda creatief bijtje zei

hele mooie kaart
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
md challenge blog

scrappy jen d zei

Wat een smaakvolle kaart! Altijd moeilijk dit soort kaarten, maar deze is mooi, hoor! Leuk, dat je mee doet! Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

Boukje zei

Mooie stijlvolle kaart geworden, mooi zachte kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Anita zei

Een erg mooie condoleancekaart hoor. \Is je goed gelukt.
Leuk dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Yvonne zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.