Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Especially for you!

Hallo allemaal,
Vanmiddag een middag zitten werken aan een nieuwe kaart.
Ik had de nieuwe creatables van Marianne Design binnen en moest ermee aan de slag.
Dit is het resultaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat het maken van de waaiers best nog wel veel werk is, maar ik ben bijzonder blij met het resultaat! Elk waaiertje is een doily op zichzelf!

Gebruikte materialen: Cardstock 3kleuren (paars, lila, wit), Creatables Marianne Design (waaier en standaard en clock), Magnolia doohicky (takjes en heart tag), Spellbinders (circle/scalloped circle). Stempels van Magnolia en tekststempel van Nicole Verkooijen. Verder heb ik alle randen bewerkt met disress inkt (milled lavender) en heb ik bloemen en diverse soorten lint en kant gebruikt.
De stempel is ingekleurd met Derwent potloden. De vlinders zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen en hierop heb ik parelpen gebruikt.


Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:
Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden en vind het super om jullie reakties te lezen!
Groetjes,
Cindy

5 opmerkingen:

Lori zei

Wow so pretty, I totally love the shape, so fun to look at, thanks so much for joining us this week at Magnolia Down Under, good luck!

Cindy zei

Dat ziet er geweldig uit
Een fijn weekend
Groetjes Cindy

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Heel leuk zo, de waaier. Mooie kleuren en leuke details. Lieve tekststempel.
Gr. Anja

jolanda zei

prachtig kaartje

Debbie Dolphin zei

Hiya your card is gorgeous xxx
Thankyou so much for joining in with my candy challenge and good luck xx
hugs Debbie xx