Volgers

zondag 24 maart 2013

Magnolia carrousel kaart

Hallo allemaal!
Een tijd geleden heb ik op het blog van Thea Bouland (Thea's creaties) een leuke tutorial gezien voor een carrousel kaart. Hier heb ik vanmiddag aan zitten werken......pffff wel een klusje hoor, maar ik ben zeer tevreden over het resultaat!
Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier (2 soorten), creatables Marianne Design (takjes), diverse bloemen, lint, snijmal Whimpsy, Craftable Marianne Design (heart), Ponsen Nellie Snellen (bloemen en takjes). Daarnaast heb ik nog een pons gebruikt van Martha Steward (butterfly monarch) en plak parels en pins. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Derwents.



Met deze kaart wil ik meedoen met onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes, Cindy

9 opmerkingen:

jolanda zei

dit heb je heel mooi gedaan

Marrie zei

Hallo Cindy,

Wat ziet dat er leuk uit heel mooi gemaakt hoor ik vind het een leuk modelletje had ik nog niet eerder gezien.

Lieve groetjes Marrie

Lisa Sjöström zei

Beautiful! It´s always fun to see some new folding, loved this one :)
Thank you for joining us at Midweek Magnolia´s this week!
Hugs, Lisa

Marianne zei

Heel mooi gedaan en dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Karin zei

Prachtig kaartje, leuk model!
Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
Gr. Karin

LottesCards zei

Wat een leuk modelletje! Heel erg gaaf gedaan! Leuk dat je meedoet met DMCC!

Liefs Lotte

Ellen zei

wat een prachtig model kaart zeg !!
Dank voor het meedoen aan DMCC.
Groetjes, Ellen

miriam zei

wat een leuk model en mooie kaart in zijn geheel
dank je wel voor je deelname aan dmcc
gr miriam

Anneke. zei

Prachtige kaart! Leuk model.
Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
Fijne paasdagen.
Groetjes Anneke.