Volgers

zaterdag 16 maart 2013

Vintage kaart - sweet memories

Goedemorgen allemaal!
Ik ben voor 2 maanden gast designer voor Hobby Home Hobby artikelen . Ik heb onderstaande vintage kaart gemaakt!
De gebruikte materialen zijn: Cardstock wit en donker kersen en 2 soorten dessignpapier (Docraft, vintage notes). Magnolia Doohicky (tag, heart swirl), Creatable van Marianne Design (clock) en Spellbinders (scalloped circle). Daarnaast heb ik een vintage plaatje van een knipvel van Marianne Design gebruikt en ook de tekststempel is van Marianne Design. De vlinders zijn geponst met een van mijn favoriete ponsen van Martha Steward en bewerkt met een parelpen. Alle randen zijn distressed met een distress tool van Tim Holtz en daarna bewerkt met distress inkt (Victorian Velvet). Als laatste heb ik bloemen op de kaart verwerkt en lint en kant aan de tag geknoopt.


De binnenzijde van de kaart heb ik ook bewerkt met bijpassend papier......


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en zou het leuk vinden als je een reaktie achterlaat!
Groetjes,
Cindy


3 opmerkingen:

jolanda zei

hele leuke kaart

Jolanda zei

Super mooi kaartje enne gefeliciteerd wat leuk dat GD bent voor 2 mndn.

Liefs van Jolanda

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooie kleren en leuke details. Heel leuk ook dat je de binnenkant heb bewerkt.
Gr. Anja