Volgers

donderdag 11 april 2013

Easel card - For YOU

Hallo lieve bloggers,
Welkom alle nieuwe volgers, wat leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog!
Ik heb met het mooie weer de afgelopen dagen een gezellige lente kaart gemaakt.
Je zou het zo niet zeggen, maar het is een easel card....

Ik heb voor deze kaart onderstaande materialen gebruikt:
cardstock, dessignpapier (Papermania-vintage notes), knoopjes, gipsen embellishment, lint, Creatables Marianne Design (clock), Magnolia Doohicky (heart swirl), Nellie Snellen pons (rozen blaadje), bloemen, diecut (Papermania-vintage notes) en distress inkt (broken China).

Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:
Met de restjes dessignpapier en cardstock heb ik nog een klein label gemaakt voor bijvoorbeeld aan een bos bloemen.....


Ik hoop dat jullie de kaart (en het "bonus" kaartje) leuk vinden. Ik lees met veel plezier weer jullie reakties!
Groetjes,
Cindy





13 opmerkingen:

Ros Crawford zei

Gosh these are so pretty! I love the fold ... Many thanks for playing along at CCCB!

Cindy zei

Wat een dotje Cindy! Heel mooi! En die tekst is echt te lief :D!

Starr zei

Your cards are so pretty. I love easel cards and yours is gorgeous! Thanks for joining us at The Tea Room this week!

Kirsty Vittetoe zei

Great job!
Thanks for playing along at CCCB!

Charlene zei

What a gorgeus Easel card!!Thanks so much for sharing in our Birthday celebration this week at CCCB :-)

Sandra H zei

Hello and good morning, Your card is so beautiful l just love that shape and your embellishments used are perfect for our challenge at Forever Friends "Dies/Punches good luck and hope to see you again next time DT Member Sandra H xx

Scraptastische hobby zei

Wat een mooie kleuren, en het lijkt wel Tilda papier! heel mooi gedaan.Groetjes van Gerie

Wendy zei

Wat een super mooie kaart en label heb je gemaakt Cindy!! Dank je wel dat je met onze verjaardags challenge meedeed op CCCB! Liefs en knuffel, Wendy

Linda R zei

Your cards are wonderful. Love the pretty designs.. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

Ellie Bakker zei

Hoi Cindy,
Ik heb weer even gekeken wat je allemaal weer gemaakt hebt. Nou dat ziet er weer goed uit de easelcard met label vind ik ook erg leuk. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Succes met freubelen. Groetjes Ellie

Linda zei

Hoi Cindy,

Wat een leuke mooie kaart! Ik word meteen je volger!
Leuk dat je meet doet met onze foreverfriends!
Liefs, linda DTFF

Wattage zei

Lovely cards! That clock die looks fab - thanks for joining the challenge at Forever Friends, Lisa (DT) x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Cindy,via het hobbyhomechallengeblog kwam ik bij jou terecht en je hebt er een fan bij hoor,ik wil beslist meer van jouw mooie creaties zien.De tag op dat blog vond ik gaaf en wat ik hier heb gezien ook dusse,tot blogs!!;) lieve groetjes Miranda