Volgers

zaterdag 27 april 2013

Hearts a Flutter - happy birthday card!

Hallo allemaal,
Afgelopen week heb ik mijn eerste order ontvangen met prachtige Stampin'Up! producten.
Wat een feestje om allemaal uit te pakken en uit te proberen.
Prachtige kleurencombinaties waarbij alles bij elkaar matched!
Hierbij het eerste resultaat:

Voor deze kaart heb ik de volgende producten gebruikt:
* Hearts a Flutter: stempels en framelits
* Itty Bitty Banners: stempels en framelits
* Inktpads: Daffodil Delight, Tangerine Tango, Old Olive
Cardstock: Tangerine Tango en Whisper White
Lint uit eigen collectie
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Mocht je interesse hebben in de gebruikte producten of andere Stampin'Up producten, kijk dan eens in de catalogus of mail mij!
Heel veel liefs,
Cindy
 

3 opmerkingen:

Marja Sch zei

Schitterende kaart Cindy. gelukkig heb ik ook wat Stampin Up spulletjes fantastische materialen hoor. Gr Marja

*Margreet* zei

Hoi Cindy, leuke kaart heb je gemaakt! leuk hè om die doos met al je uitgezochte spulletjes uit te pakken.

*Margreet* zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.