Volgers

dinsdag 2 april 2013

Koninginnedag! layout - mini album - kaart

Hallo allemaal,
Vandaag een uitgebreid blogbericht van mij! Ik heb meegedaan met de Super Challenge bij Cards & Scrap. Hiervoor moest ik een drieluik maken waarbij de kleuren rood/wit/blauw en oranje als accentkleur gebruikt werden.
Hieronder het resultaat!
Ik ben begonnen met een layout waarbij ik mijn favoriete foto van mijn dochter en haar vriendin verwerkt heb.


Hierna ben ik met dezelfde papierlijn (Stationary noted van Theresa Collins) begonnen aan een mini album waarbij ik de craftables van Marianne Design gebruikt heb als basis.
Hierin heb ik alle teamfoto's van mijn dochter's volleybal team in verwerkt. Ze zijn kampioen geworden dus dit verdient wel een "feest album"!

Als laatste onderdeel van mijn drieluik heb ik een kaart gemaakt. Aangezien ik toch het allerliefste kaarten maak, mocht dit niet ontbreken aan het drieluik.
Ik heb weer gewerkt met dezelfde papierlijn en ook nu weer gebruik gemaakt van creatables van Marianne Design (circel, molen, tulp, tab) en de vlaggetjes zijn van Whimpsy stamps.

Ik hoop dat jullie de kaart, het mini album en de layout leuk vinden!

Hieronder nog een lijstje met gebruikte materialen:
Cardstock wit/rood/blauw, dessignpapier (Teresa Collins, stationery noted). Creatables Marianne Design (frame LR0268, molen, tulp,) Craftables Marianne Design (paginea en tab COL1315, circel CR1239), Magnolia Doohicky (vintage tag, doily flower), vlaggetjes Whimpsy stamps, Martha Steward randpons, diverse soorten lint, kant en bloemen. Distress inkt (wild honey). De letters zijn gesneden met een alphabet stans van Tim Holtz (upon a time). Het kroontje dat op de kaart en het mini album gebruikt is, is ook van Tim Holtz en is van grunge paper. Dit is bewerkt met distress stains.

De kaart doet mee met challenge 77 van Marianne Design.

Ik vind het ontzettend leuk om jullie reakties te lezen en zou het leuk vinden als je volger wordt van dit blog!
Groetjes, Cindy

15 opmerkingen:

jolanda zei

leuk gedaan

Jolanda zei

Super gedaan erg mooi en je krijgt zo weer zin in konningendag uuhh koningsdag hihi.

liefs van Jolanda

ANJA 3d zei

Ik vind ze allemaal schitterend. Heerlijk de sfeer van koninginedag.
Gr. Anja

Je@net zei

Wat leuk gedaan, Cindy!
Gezellig dat je mee doet met de Superchallenge bij Cards & Scrap!

Aletta zei

Wat een prachtige drieluik, leuk om zo de koninginnendag van 2012 te verwerken.

Bedankt voor het meedoen met onze superuitdaging.

Groetjes Aletta
Cards&Scrap Challengeblog

Ellie Bakker zei

Hoi Cindy,
Je bent er druk mee geweesd maar het resultaat is super erg mooi. Ben ook je volger geworden, zou het leuk vinden als je ook mijn volger wordt. Creatieve groetjes Ellie

Boukje zei

Mooi hollands kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Anita zei

Een prachtige kaart in toepasselijke tinten voor deze maand.
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
MDblog

Tinie zei

Geweldig, wat een leuke drieluik!! Echt mooi gedaan! Wat heb je er veel werk van gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met deze superuitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

mieke zei

Leuke serie !!!
Bedankt voor het meedoen.

Mieke, MD Challenge blog

PetraB zei

wonderful creations

Anja (scrappie) zei

Wow een hele mooie inzending voor de superuitdaging van het cards en scrap blog.

*mieke* zei

Schitterende drieluik Cindy! Ontzettend mooi gemaakt...leuke weergave van 2012 op je LO.
Bedankt voor het meedoen met deze superuitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat een fantastische drieluik!
Leuk dat je meegedaan hebt aan de superuitdaging!
Groetjes Ellen

Brenda zei

Ik vind ze stuk voor stuk echt prachtig geworden!! Super gedaan!! Bedankt voor het meedoen aan de Superchallenge bij Cards&Scrap! Groetjes,Brenda