Volgers

maandag 1 april 2013

Party Tilda!

Hallo allemaal!
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met als basisvorm een label.
Deze heb ik daarna met diverse mallen bewerkt met onderstaand resultaat!
Deze kaart heb ik gemaakt als gast designer voor hobby home hobby artikelen.
De challenge deze maand is glitter en Tilda.
Voor deze kaart heb ik onderstaande materialen gebruikt.
Cardstock wit, dessignpapier, glitterpapier, tekststempel Tim Holtz (simple sayings) en Magnolia. Snijmallen: Magnolia doohicky (heart swirl,heart tag en tekst-tag), Spellbinders, Tim Holtz (tattered doily). Vlinder pons (Nellie Snellen), diverse lint, kant, bloemen en stickles. De stras steentjes zijn van Magnolia. Alle randen zijn bewerkt met distress inkt (peeled paint). Tilda is ingekleurd met derwents.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Groetjes en fijne paasdagen!
Cindy


3 opmerkingen:

ANJA 3d zei

Schitterende tag. Mooie Tilda en prachtige mallen heb je gebruikt. Ook je vorige mannen creatie is schitterend. Heel leuk gedaan met de snoeppot erbij.
Gr. Anja

jolanda zei

hele mooie label

Marga50 zei

Schitterend mooie kaart Cindy.! Groetjes Marga.