Volgers

donderdag 4 april 2013

Rood - Wit - Blauw ik hou van jou!

Goedemorgen allemaal,
Ik ben nog helemaal in de sferen van rood/wit/blauw en oranje.....Ik heb net 3 projecten gemaakt (zie mijn vorige blog post). Vandaar nog maar een kaartje gemaakt.......om het een beetje af te leren!
Dit kaartje heb ik gemaakt met restjes scrappapier en is volgens mij altijd handig om op voorraad te hebben!
Het kaartje doet mee met de Dutch Magnolia Lovers challenge.
Gebruikte materialen:
Cardstock: wit/rood, dessignpapier (Marianne Design), Spellbinders (scalloped circle en circle), label snijmal (Marianne Design, parelpen, kant, Vlinder pons (Nellie Snellen) en Distress inkt (faded jeans).
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!
Groetjes,
Cindy



4 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

HenP Produkties zei

Hoi Cindy,
Wow, wat een leuke kaart, mooi ingekleurd ook. En je hebt je mooi aan de kleuren rood, wit, blauw gehouden...
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

* Üla * zei

Wat een mooi kaartje, Cindy.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij DML.
Groetjes, Ula

Herma Schouten zei

Hoi Cindy,
Wat een prachtig kaartje. Handig hè om restjes te bewaren, die komen altijd van pas, ik heb zelf ook een doos vol en soms zit er nou net dat ene stukje in dat je nodig hebt haha
groetjes Herma