Volgers

zondag 7 april 2013

Sending you lots of smiles!

Hallo allemaal!
Vandaag een heerlijke dag gehad. De zon scheen volop mijn hobbykamer in en dan krijg je zin om een vrolijk lente kaartje te maken!
Ik heb gisteren lekker geshopt bij Paper&Pictures. Truike had alvast een aktie in aanloop naar haar 10-jarig bestaans feestje en we konden lekker voordelig shoppen! Ik heb dit mooie papier van Dots&Stripes gekocht (meteen in verschillende kleurtjes) met bijpassende lintjes.
Gebruikte materialen: cardstock, dessignpapier, decoupage sheet (Docraft - Forever Friends), lint, kant, bloemen, pons (rozen blaadjes), Magnolia Doohicky (heart swirl, folded heart), distress inkt (tea dye). Alle randen zijn bewerkt met het paper distress tool van Tim Holtz.

Deze kaart doet mee met:
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en weer inspiratie opgedaan hebben!
Ik lees met veel plezier jullie reakties en vind het leuk als je volger wilt worden van dit blog.
Groetjes, Cindy

6 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

ANJA 3d zei

Schitterende kaart. Mooi kleur papier en een lief plaatje. Heerlijk hé zo'n dagje shoppen.
Gr. Anja

Anita zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes Anita

Sonia zei

Such a really lovely work^_^
Thank you for joining us this mounth at Forever Friends for Paper Piecing Challenge, Good Luck ^_^
DT Sonia
(If you want I have a surprise candy for celebrate my first blogaversary^_^)

Gibmiss zei

Hello
Gorgeous card.... Thanks for joining us at FF THIS Month....
Hugs sylvie xxx

Rachel zei

Hij ia prachtig! Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends...succes! Rachel xx