Volgers

zondag 21 april 2013

Stampin Up! demonstratrice

Hallo allemaal!
Joepie, sinds vandaag ben ik Stampin'Up! demonstratrice.
Wat ontzettend spannend en super leuk! Ik heb al een tijdje een prachtige workshopruimte aan huis en was nog zoekende naar het soort workshops ik wil gaan geven.
De keuze is gemaakt.......het worden Stampin'Up! workshops!
In mei zal ik de eerste workshop gaan geven en ik heb er nu al mega veel zin in! Heb je zin om erbij te zijn, laat het dan even weten!
Komende week zal ik meer informatie posten.....
Groetjes,
Cindy

3 opmerkingen:

*Margreet* zei

GEFELICITEERD!!!!!
En welkom in mijn team en natuurlijk mijn upline team utopia!
Het event gisteren was geweldig, zal je er morgen alles over vertellen.
Succes met je workshops en veel geluk met Stampin'Up!

Groetjes Margreet

Scraptastische hobby zei

Super Cindy ik wens je heel veel plezier bij stampin-up. En gezellige workshops!
Groetjes van Gerie

Marit zei

Gefeliciteerd, veel succes en welkom in het team!

Groetjes,
Marit