Volgers

zondag 21 april 2013

Tim Holtz 12 Tags of 2013 - April

Hallo lieve allemaal!
Zoals jullie al eerder op mijn blog hebben kunnen zien,
Het is een fantastische manier om nieuwe technieken en producten te leren gebruiken.
Het is hierbij niet perse de bedoeling dat je de tag van Tim namaakt, maar vooral om geinspireerd te raken om met de materialen aan de slag te gaan.
Dit is mijn resulaat voor de maand april:
Ik heb gewerkt met distress stains, inkt en paints. Daarnaast heb ik voor de vlinders en honingraat stempels zwarte Archival inkt gebruikt. De vlinders zijn zowel op de tag als op Mica gestempeld. Hierdoor krijg je meer dimensie in de tag.



Door het mica te verwarmen met je heattool kan je de vleugels omkrullen.
Ik hoop dat jullie de tag weer leuk vinden!
Groetjes,
Cindy


Geen opmerkingen: