Volgers

dinsdag 9 april 2013

Vintage kaartje - zomaar.....

Hallo allemaal,
Soms wil je iemand een kaartje sturen, gewoon zomaar om iemand op te vrolijken..
Ik heb onderstaand vintage kaartje gemaakt met die reden....gewoon zomaar....
Het mooie plaatje heb ik via http://janetkdesignfreedigitalvintagestuff.blogspot.nl/ . Janet zet regelmatig prachtige plaatjes op haar website. Deze zijn voor iedereen beschikbaar, dus bij deze...Janet bedankt!
Gebruikte materialen: Cardstock, dessign papier (Bo Bunny), Creatable Marianne Design (frame), kant, bloemen, veertjes, strass swirl (Prima), lint, Magnolia Doohicky (so wrapped lovely), stempel Nicole Verkooyen). Alle randen zijn bewerkt met distress tool van Tim Holtz en daarna met Distress inkt (tea dye).
En de binnenkant van de kaart.....
Deze kaart doet mee aan:
Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden!
Ik lees graag jullie reakties en vind het erg leuk als je volger wilt worden van mijn blog!
Groetjes,
Cindy

8 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik vind hem helemaal geweldig je vintagekaart en ja ook ik zou daar blij van worden als ik zomaar een kaartje krijg.Schitterend gedaan.

Liefs Jolanda

Scraptastische hobby zei

Mooi hoor Cindy, een schitterend plaatje en mooie details! En dank je voor de tip van de mooie blog met vintage plaatjes.
Groetjes van Gerie

Herma Schouten zei

Hallo Cindy, via mijn zus Plony ben ik op jou blog terecht gekomen, en mijn complimenten, je maakt prachtige kaarten en ook de letterbak vond ik erg mooi (leuk idee voor m'n kleindochter) Ik ben je gaan volgen, dan kan ik blijven meegenieten
groetjes Herma

ANJA 3d zei

Schitterend kaartje. De kleuren, het vintage plaatje en de details zijn prachtig op elkaar afgestemd. Gaaf hoor.
Gr. Anja

jolanda zei

prachtig kaartje

Anita zei

Je hebt echt een hele mooie vintage kaart gemaakt.

groetjes Anita

Ellie Bakker zei

Ik vind het een prachtig vintage kaartje geworden. Het plaatje vind ik ook zo leuk. Groetjes Ellie

Wendy zei

Dit is ook al zo'n mooie kaart Cindy! Ik ben gek op vintage, dus helemaal mijn ding. Ik heb gezien dat er een nieuwe Nederlandse vintage challenge blog is. Ideetje? :)
Liefs en knuffel, Wendy