Volgers

vrijdag 19 april 2013

Vintage Label - cherish the moments

Hallo allemaal,
Vandaag was het mijn beurt om als gast designer bij Hobby Home Hobby artikelen een kaartje te posten.
Ik maak het allerliefste labels (in alle vormen en maten) en heb vandaag dus een label gemaakt.
Het mooie vintage plaatje heb ik van de site van Janet K gehaald. Janet heeft onwijs gave plaatjes die voor iedereen beschikbaar zijn.

Gebruikte materialen: dessignpapier Bo Bunny, randpons en vlinderpons Martha Steward, Spellbinders (scalloped circle), Magnolia Doohicky (heart swirl, heart tag), Marianne Design craftable (hartje) en creatable (clock), tekststempel (Whimpsy), metalen embellishments (Tim Holtz ideology), bloemen, kant en lint.

Deze kaart doet mee met de eerste challenge op We Love Vintage Challenge Blog. Dit is een onwijs leuk nieuw blog waar iedereen die gek is op vintage kaarten veel inspiratie op kan doen!

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Ik lees met plezier jullie reacties, dus laat er gerust een achter!
Groetjes,
Cindy

9 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Wat een prachtige tag, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij WLVC

Groetjes Henriƫtte

Anneke zei

een hele mooie tag heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met onze 1e challenge.
groetjes An

Cindy zei

Een hele leuke tag
Alvast een fijn weekend
Cindy

Marga50 zei

Wowwwww mooie tag/kaart Cindy.!! Fijn weekend, groetjes Marga.

Plony zei

Supergave TAG, heel mooi gedaan en je ziet dat je met vintage veeel meer kunt maken dan alleen een kaart.Ik houd er van en dankjewel voor je deelname aan de 1e challenge van ons WLVC-blog. Lieve groetjes, Plony.

jolanda zei

mooie label

Liesbeth zei

Hij is prachtig Cindy, bedankt voor het meedoen bij wlvc. we zien je weer graag terug.
gr. Liesbeth

Doris zei

Wat een schitterende tag,prachtig gedaan.
Groetjes Doris

ann van dijk zei

Wat een mooie kaart!
Lieve groet anneke