Volgers

donderdag 4 april 2013

Vintage Magnolia vlag

Hallo allemaal,
Een tijd geleden heb ik zitten bloghoppen om zo wat inspiratie op te doen voor een kaart.
Ik wilde eens wat anders dan een standaard vierkante kaart of een label.
Na diverse blogs, de nodige uren later en heel veel mooie voorbeelden gezien te hebben kwam ik op het idee van een vlag, waarbij de voorkant van Mica is.
Ik ben gek op de kleuren roze, bruin en creme en op de vintage stijl. Ik hoop dat het zichtbaar is hoe de kaart is gemaakt met Mica. Ik heb zowel de binnenzijde als de voorzijde bewerkt met embellishments....
Gebruikte materialen: cardstock wit/roze, dessignpapier, kant, lint, spellbinders (ovals, scalloped circle), bloemen, Magnolia Doohickey (heart swirl), distress inkt (wallnut stain), tekststempel en Magnolia stempel (ingekleurd met Derwent potloden).



Deze kaart doet mee met onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden en lees graag jullie reakties!
Groetjes,
Cindy

8 opmerkingen:

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Dat heb je echt heel mooi gedaan.
Alles klopt bij elkaar. En het is inderdaad weer even heel iets anders.

Liefs, Diana.

Scraptastische hobby zei

Hoi Cindy, op de blog van Hobby Home etc. kwam ik je leuke gepimpte hart tegen en ben even bij je rond gaan kijken en je maakt mooie afwisselende dingen. Ik ga volger worden van je blog hoor!
Groetjes van Gerie

catherine zei

This is lovely and thanks for joining us over at Allsorts this week for my challenge
x catherine

jolanda zei

hele mooie vlag

Suze Kranendonk zei

Ohh dat heb je heel mooi gemaakt Cindy, dit is nog een een vlag toppie,Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het Scrap Cards Challene Blog.


Lieve groetjes Suze

Brigitte zei

Wow! The shape of your card and the postcard are beautiful! Thanks for joining us at Totally Tilda. Hugs, Brigitte

Samantha zei

Een hele mooie kaart en inderdaad weer eens wat anders :) schitterende kleuren ook!
Dankjewel voor het meedoen aan marvelous magnolia deze week.
Gr. Samantha

Tanjas-Kreativstueble zei

Ein wunderschönes Kärtchen hast du gewerkelt.
Vielen Dank das du mit MMC Geburtstag feierst.
Viel Glück!

lg
Tanja