Volgers

maandag 29 april 2013

Wishing you a twirly-whirly birthday!

Goedemiddag allemaal,
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien welke ik gemaakt heb met de Sizzlits Pinwheel stans.
Dit is een klein snijmalletje waar je een klein windmolentje mee kunt maken.
Ik ben er helemaal weg van! Het is even oefenen om in elkaar te zetten, maar eigenlijk helemaal niet moeilijk.
Bij dit snijmalletje horen ook tekststempels van Stampin'Up! namelijk "wishes your way".

En de binnenkant is natuurlijk ook versierd.......
Ik heb voor deze kaart onderstaande materialen en producten gebruikt:
Cardstock: wit, tempting turquoise, daffodil delight (SU)
Dessignpapier: Echo Park (hello summer)
Stempels: Wishes your way (SU)
Inkt: tempting turquoise (SU)
Sizzlits Pinwheel (Sizzix/SU)
Lint uit eigen voorraad
Mocht je willen weten hoe je het pinwheel in elkaar kunt zetten, ik heb onderstaand filmpje van Youtube toegevoegd.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een reaktie achterlaten op mijn blog, ik lees deze met veel plezier!
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Nicole Eckenhaussen zei

Hele leuke kaart. Dat molentje is echt heel schattig.
Zelf heb ik gebruikt als versiering op een lollie.
Groetjes Nicole.