Volgers

vrijdag 31 mei 2013

B is for Baby!

Hallo lieve allemaal,
Vandaag laat ik een kaart/label zien, welke ik heb gemaakt met scraps welke ik over had van de gemaakte Birthday Box (zie eerdere post). Ik vond de kleuren combinatie zo leuk,
dat ik er ook een baby label van gemaakt heb.

Een van mijn favoriete stempelsets van Stampin'Up! is het Occasions Alphabet. Met deze stempels kan je echt voor alle gelegenheden een kaartje of cadeautje maken. Het voordeel van de Stampin markers is dat je alle stempels passend kunt maken bij het gebruikte papier.

Om deze kaart te maken heb ik onderstaande Stampin'Up! producten gebruikt:
Cardstock Marina Mist, Regal Rose
Dessign papier
Stamping pads (Marina Mist, Regal Rose)
Stamping markers
Framelits
Pons
Stempels Occasion Alphabet, Four seasons
knoopje, lint, scrappersfloss
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden. Mocht je meer informatie willen hebben over de gebruikte producten, mail me!
Heel veel liefs,
Cindy

Geen opmerkingen: