Volgers

donderdag 2 mei 2013

Baby Boy

Hallo allemaal!
Zoals gisteren al beloofd.......ook deze kaart is gemaakt met de "two build Owl punch" van Stampin'Up!
De broekjes zijn namelijk gemaakt van het lijftje van het uiltje uit de pons.
Eerlijkheidshalve moet ik welk zeggen dat ik het idee ook op Internet heb opgedaan hoor, maar ik ben erg blij met het resultaat. 


Ik heb voor deze kaart onderstaande producten gebruikt:
*Cardstock: wit en blauw
*Inktpad: Paciffic Point (Stampin'Up!)
*Knoopjes, lint, parelpen en papieren doily
*Snijmallen: Spellbinders (label), Marianne Design (tab)
*Pons: two build Owl punch (Stampin'Up!)

Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden!
Groetjes,
Cindy

3 opmerkingen:

Plony zei

Wat schattig, heel leuk gedaan.
Lieve groetjes, Plony.

jolanda zei

mooi kaartje

ANJA 3D zei

Schitterende baby kaart. Mooie papier en kleuren heb je gebruikt.
Gr. Anja