Volgers

dinsdag 28 mei 2013

Birthday Box!



Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een Birthday Box gemaakt voor een vriendinnetje van mijn dochter.
Ze wil graag geld voor haar verjaardag, maar dat vind ik zo ongezellig geven...
Vandaar een Birthday Box, waar we wat snoepjes en geld in cadeau geven.
Om deze box te maken heb ik onderstaande Stampin'Up! producten gebruikt:
Cardstock Marina Mist, Regal Rose
Dessign papier
Stamping pads (Marina Mist, Regal Rose)
Stamping markers
Framelits
Ponsen
Stempels Occasion Alphabet, Four seasons
knoopje, lint

Ik zal hier binnenkort nog een tutorial voor plaatsen. Mocht je nog meer informatie willen hebben over de gebruikte materialen, mail me!
Heel veel liefs,
Cindy

2 opmerkingen:

Plony zei

Leuk gedaan hoor en idd veel gezelliger om te geven.
Lieve groetjes, Plony.

Herma Schouten zei

Hoi Cindy,

Leuke giftbox heb je gemaakt. Ik vind het ook nooit leuk om (zeker aan een kind) geld te geven voor een verjaardag, maar op deze manier is het leuk om te geven en leuk om te ontvangen.
lieve groetjes Herma