Volgers

vrijdag 3 mei 2013

Boekenlegger Uiltje

Hallo allemaal!
Vandaag nog 1 creatie gemaakt met de "two build Owl punch" van Stampin'Up!
Ik heb een boekenlegger gemaakt welke eenvoudig over de hoek van een pagina heen geschoven kan worden. Omdat de boekenlegger niet te dik moet worden, heb ik hier alleen het uiltje en een tak op geplakt ter decoratie. Om deze toch iets vrolijks mee te geven heb ik het uiltje "aangekleed" met designpapier.
Ik heb onderstaande materialen gebruikt: 
*Designpapier (6"x6")
*Cardstock: bruin en creme
*Parelpen goud
*Snijmal: Marianne Design (tak)
*Pons: Stampin'Up!
En zo schuif je de boekenlegger over een pagina heen......
Ik hoop dat jullie met de afgelopen blogposts weer inspiratie hebben opgedaan.....
Groetjes,
Cindy

2 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Het is een mooie boekenlegger, die uil is ook zo gaaf!
Groetjes Gerie

Nicole Eckenhaussen zei

Wat een leuke boekenlegger. Leuk model meestal zijn langwerpig. Groetjes Nicole