Volgers

vrijdag 31 mei 2013

Gefeliciteerd...geslaagd!

Goedemorgen allemaal,
Gisteren heb ik een kaartje gemaakt in opdract van een vriendin.
 Haar zoon is geslaagd voor zijn opleiding.
Ik heb voor deze kaart de Blue Ribbon stempelset van Stampin'Up! gebruikt. 
Deze stempelset is lekker veelzijdig en zeer geschikt voor deze kaart.


Onderstaande materialen heb ik gebruikt:
* Stempelset Blue Ribbon (SU)
* Cardstock Pacific Point, More Mustard, Real Red (SU)
* Inkt pads Pacific Point, More Mustard, Real Red (SU)
* Marvelous Markers Pacific Point, More Mustard, Real Red (SU)
* Ponsen: circle 1", 1 3/8", Scalloped circle 7/8" en 2 3/8" (SU)
* Lint
Deze kaart wil ik mee laten doen met onderstaande challenges:

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en lees graag jullie reakties!
Mocht je meer informatie willen hebben over de gebruikte materialen, of je wilt deze bestellen......neem dan even contact met mij op!
Groetjes,
Cindy



6 opmerkingen:

Miriam Cooijmans zei

Gave kaart en die kleuren passen ook perfect bij elkaar. Leuk hoor! :)
Groetjes Miriam
http://lovinglystamped.blogspot.nl/

*Margreet* zei

Hoi Cindy, jij gaat als de brandweer, leuk hoor. Mooie kaart heb je gemaakt, erg leuk bij elkaar gecombineerd. Als ik terug ben ga ik je zeker even bellen en bijpraten (duurt nog even ;). Er gebeurt zoveel op dit moment in SU-land, moet ik me bij thuiskomst eerst eens goed in gaan verdiepen maar dat gaat goed komen, volg vanaf hier de groepsapp dus blijf op de hoogte, groetjes vanuit een koud ardeche

Jolanda zei

Wat een leuk en mooi kaartje heb je weer gemaakt en ja als iedereen het zo goed doet dan gaan er straks heel wat tassen aan de vlag.;)

Liefs Jolanda

Nancy zei

This is a wonderful graduation card! Love that ribbon! So glad you linked it up at CAS on Sunday!

Deb zei

Love your card! The center medallion is perfect. Thanks for playing along with us at CAS-ual Fridays!

Lindsay zei

What a fun card Cindy! I love all of the red white and blue! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!