Volgers

woensdag 1 mei 2013

Get well soon - Owl punch StampinUp

Hallo allemaal!
Vandaag ben ik bezig geweest om mijn nieuwe 'two build Owl punch' van Stampin'Up! uit te proberen.
Wat een super leuke pons is dit en zo ontzettend veelzijdig. Deze zullen jullie nog in veel van mijn creaties terug vinden! De eerste kaart die ik jullie graag laat zien is een beterschap kaartje.........
Ik heb het kaartje eenvoudig gehouden omdat ik denk dat het uiltje zo het beste tot zijn recht komt.
De binnenzijde van de kaart is natuurlijk ook versierd.....
Voor deze kaart heb ik onderstaande producten gebruikt:
*Inktpad : Melon Mambo
*Cardstock: pink, wit en zachtroze
*Parels, lint, strass steentjes
*Pons: two build Owl punch (Stampin'Up!), vlinders (Nellie Snellen)
*Stempel: Tim Holtz Simple Sayings
*Snijmallen: Spellbinders, Marianne Design (tak), Sizzix, Hearts a flutter (Stampin'Up!)
Mocht je meer willen weten over de gebruikte materialen, mail mij dan gerust!
Morgen zal ik laten zien wat je nog meer met de two build Owl punch kan maken.

Natuurlijk vind ik het ontzettend leuk als je een reactie achterlaat.....
Groetjes,
Cindy

1 opmerking:

Scraptastische hobby zei

Ik vind je kaart met uil echt prachtig Cindy! Daar kun je veel kanten mee uit. Ben nu al benieuwd wat het volgende gaat worden.
Groetjes van Gerie